Sosyal medyada zirvenin değişmeyen adı: Muratbey
Muratbey, pazarlama ve dijital iletişim dünyasının en saygın platformlarından biri olan Brandverse Awards’ta, SocialBrands Veri Analitiği Bölümü “Süt Ürünleri” kategorisinde üst üste 7. kez birinciliğe layık görüldü. Muratbey, bu önemli başarıyı; özgün içerik üretimi, yenilikçi dijital iletişim stratejileri ve bilimsel pazarlamayı bütüncül bir şekilde hayata geçirme vizyonu sayesinde elde etti.

Muratbey, pazarlama ve dijital iletişim dünyasının en saygın platformlarından biri olan Brandverse Awards’ta, SocialBrands Veri Analitiği Bölümü “Süt Ürünleri” kategorisinde üst üste 7. kez birinciliğe layık görüldü.
Veri Analitiği temelli bu özel kategoride ödüller; herhangi bir başvuruya gerek duyulmadan, markaların sosyal medya performanslarının bilimsel pazarlama kriterlerine göre değerlendirilmesiyle belirleniyor. Takipçi artışı, etkileşim oranı ve içerik yönetimi gibi pek çok veri noktası, Deloitte Türkiye’nin uzmanlığı ve özel algoritmasıyla analiz edilerek sonuçlandırılıyor.
Muratbey, bu önemli başarıyı; özgün içerik üretimi, yenilikçi dijital iletişim stratejileri ve bilimsel pazarlamayı bütüncül bir şekilde hayata geçirme vizyonu sayesinde elde etti. Tüketicisiyle dijital platformlarda güçlü bir bağ kurmayı sürdüren Muratbey, sosyal medya alanındaki liderliğini bu yıl da korudu.
Markaların sosyal medya performanslarının “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla titiz bir şekilde ölçüldüğü Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama ve pazarlama iletişimi yarışması olan Brandverse Awards’ta ödüller sahiplerini buldu. Rekor sayıda başvurunun gerçekleştiği Brandverse Awards’ta Türkiye’nin yerli peynir markası Muratbey, özgün içeriklerle her yıl geliştirdiği ve bu yıl “Peynirin Dayanılmaz Cazibesi” sloganıyla yenilediği proje ve çalışmalarıyla SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde “Süt Ürünleri” kategorisinde üst üste 7. kez birinci oldu.
Veri Ödülleri Bölümü için SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre tamamen analitik olarak yapılan değerlendirmede binlerce markanın sosyal medya hesabı takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veriye göre analiz edildi. Bu titiz ve ayrıntılı değerlendirmeler sonucunda Muratbey 7. kez kendi kategorisinde altın ödülün sahibi oldu. Bu yıl “Peynirin Dayanılmaz Cazibesi” temasıyla yenilenen içerikleriyle dikkat çeken Muratbey, bu ödülle sosyal medya başarısını bir kez daha tescilledi.
Muratbey İletişim ve İş Geliştirme Direktörü Gülnur Uluğ, “Sürdürülebilir başarı; güçlü ekip, veri temelli strateji ve yenilikçi vizyonla mümkün. Her sektörde olduğu gibi bizim alanımızda da dinamikler sürekli değişiyor; dijitalleşmeden müşteri beklentilerine kadar birçok konuda çevik olmak gerekiyor. Her zaman veriye dayalı karar almayı, analizlere önem vermeyi ve yenilikçi düşünce yapısını teşvik etmeyi ilke edindik. Kendimizi sürekli geliştirerek, farklı sektörlerden ve insanlardan öğrenerek, vizyonumuzu geniş tutma odaklı olarak çalışıyoruz. Dijital mecralarda fark yaratmak için sadece içerik üretmiyor, aynı zamanda etkileşim odaklı bir iletişim dili geliştiriyoruz.” dedi.
Uluğ ayrıca, sosyal medyada özellikle genç kitleye ulaşmak için videolar, influencer iş birlikleri, özel gün içerikleri ve sağlıklı yaşam temalı paylaşımların etkili şekilde kullanıldığını belirtti. “Bu ödül için hem sosyal medya ajansımız AklıFikri’ye, hem tüm ekip arkadaşlarımıza hem de etkileşimde bulunarak bizi destekleyen tüm takipçilerimize teşekkürlerimizi iletiyoruz” dedi.
Hibya Haber Ajansı